FANDOM

Imagesh

Pierwszy tom mangi

Akagami no Shirayuki-hime jest to shōjo-manga autorstwa Akizuki Sorata oraz anime, które powstało na jej podstawie (mangi).

Manga miała swoją premierę w 2007 roku na łamach magazynu LaLa i wciąż jest kontynuowana. Nie została jeszcze oficjalnie przetłumaczona ani na język angielski. 13 lipca 2018 roku Studio JG na swojej stronie internetowej oficjalne ogłosiło tłumaczenie mangi. Od października 2018 tytuł będzie się ukazywał w 6-tygodniowym cyklu wydawniczym. Więcej informacji o mandze znajdziesz w artykule Manga.

Emisja anime, będącym adaptacją mangi, rozpoczęła się 6 lipca 2015 roku, a zakończyła 28 marca 2016 roku. Ukazały się w sumie dwa sezony po 12 odcinków (łącznie 24) i jedna OVA. Więcej informacji o anime znajdziesz w artykule Anime.

Opis

Shirayuki to młoda dziewczyna o bardzo nietypowym w jej stronach kolorze włosów, utrzymująca się dzięki swojej wiedzy na temat ziół i medycyny. Z powodu charakterystycznego wyglądu wpada jednak w oko księciu Raijiemu, który pragnie ją posiąść. Dziewczyna, nie widząc innego sposobu na uniknięcie sytuacji, ucieka z wioski. Błądząc po lesie natrafia na tajemniczego młodzieńca – Zena. Tymczasem Raiji wysyła ludzi w poszukiwaniu zbiegłej Shirayuki.

Bohaterowie

  • Shirayuki (Śnieżka)
  • Zen Wistaria
  • Mitsuhide Rouen
  • Kiki Seiran
  • Obi
  • Ryuu
  • Izana Wistaria
  • Raji Shenazard
  • Sakaki
  • Garrack Gazelt

Postacie główne:

Postacie drugoplanowe: