FANDOM

Mihaya (巳早) - poboczny bohater mangi oraz anime Akagami no Shirayki-hime. Jest trzecim synem byłego hrabiego Sisk. Kiedy jego rodzina upadła, a ich rodzinny majątek zastał odebrany wyblakły, uciekł się do innych sposobów zarabiania na życie. Majątek rodzinny, w którym dorastał, znajduje się na górze Koto, choć obecnie jest opuszczony i zaniedbany.

Wygląd

Mihaya ma czarne oczy i średniej długości brązowe włosy związane w nisko osadzony kucyk. Nosi długi bordowy szal i brązową tunikę, jako swój stój codzienny. Ubiera się formalnie na bardziej oficjalne okazje, takie jak spotkanie z Zenem w celu wymiany informacji.

Osobowość

Mihaya jest chytrą i przebiegłą osobą, z głębokim pragnieniem władzy związanym z byciem szlachetnie urodzonym i posiadaniem tytułu. Informacje wyjawia tylko za cenę, która w przeważającej mierze składa się z jakiejś formy władzy związanej z przyznaniem tytułu szlacheckiego, ponieważ pieniądze i klejnoty go nie zadowolą. W rozdziale 73.5 mangi została opisany jako ciężko pracującego z Kazukim, mimo że jest arystokratą.

Historia

Już wkrótce!