FANDOM

Mitsuhide Rouen (ミツヒデ・ルーエン Mitsuhide Rōen) - jest jedną z głównych postaci mangi oraz anime Akagami no Shirayuki-hime. Jeden z bliskich współpracowników Zena i partner Kiki. Został Adjutantem Drugiego Księcia, gdy miał 17 lat, dzięki bratu Zena, księciu koronnemu Izanie Wistarii. Wcześniej był szermierzem w Bazie Sereg.

Wygląd

Mitsuhide

Mitsuhide - ubiór

Mitsuhide ma krótkie, srebrno-niebieskie (turkusowe) włosy i brązowe oczy. Jest wysoki i ma solidną budowę. Śnieżka  wspomnienie, że Mitsuhide ma muskularne i dobrze zbudowane ciało. Ilekroć przebywa w obecności szlachty, zawsze ubiera się formalnie, ze swoim mieczem u boku. Jego codzienne strój też jest dość formalny. Nigdy nie był widziany w bluzkach i bluzkach z krótkim rękawem, w przeciwieństwie do Zena. Jego codzienny ubiór zwykle składa się z zapiętej koszuli i spodni oraz wysokich butów.

Osobowość

Mitsuhide jest otwartą, uczciwą i lojalną osobą. Łatwo się denerwuje, zwłaszcza gdy dokucza mu Zen, Kiki czy Obi.

Historia

Zanim Mitsuhide został doradcą Zena, był żołnierzem w bazie Sereg. Poznał Zena, kiedy miał 17 lat, za sprawą brata Zena, Izany. Niewiele powiedziane jest o jego życiu lub rodzinie poza pałacem, wiadomo jednak, że nie ma on szlacheckiego pochodzenia. 

Relacje

Przyjaciele

Kiki Seiran

Już wkódce!

Zen Wistaria

Już wkrótce!

Śnieżka

Mitsuhide bardzo troszczy się o Śnieżkę. Powiedział jej, że nie tylko Zen, ale także on i Kiki pragną jej powrotu.

Obi

Mitsuhide początkowo nie lubił Obiego, nie ufał mu, ponieważ ten prawie zabił Śnieżkę, ale teraz są ze sobą w dobrych relacjach i przyjaźnią się. 

Ciekawostki

  • Bardzo lubi słodkie rzeczy
  • Książę Izana używał jego nazwiska podczas incydentu w Lyriasem.
  • Mitsuhide potrzebował 3 miesięcy, by mówić do Zen Wistarii "Zen", zwykle nazywał go "Zen-sama" (paniczu Zen).
  • W odcinku 11 sezonu 2 (Rozdział 28), Mitsuhide przypadkowo nawdychała sięmikstury o hipnotycznych właściowściach , dzięki czemu stał się jeszcze bardziej lojalny i opiekuńczy względem Zena i zdacał sie do niego "Zen-sama" czego nie czynił od bardzo długiego czasu. Jednak wspomnienia wydarzeń jakie miały miejsce, gdy był zahipnotyzowany, wyparowały, kiedy został wyleczony przez Śnieżkę.
  • Jego imię odnosi się do japońskiego samuraja Akechi Mitsuhide, najbardziej zaufanego i lojalnego opiekuna Ody Nobunagi, który odegrał dużą rolę w zjednoczeniu Japonii w okresie Sengoku.
  • Mitsuhide nigdy nie rozważał małżeństwa ani randki z powodu swojej skrajnej lojalności wobec Zen.