FANDOM

Ryuu (リ ユ ウ Ryū) - jest bohaterem mangi raz anime Akagami no Shirayuk-hime. Były mentor Śnieżki jako zielarz. Jest 12-letnim chłopcem i Królewskim Zielarzem, w swojej dziedzinie znany wielu. Niesamowicie zafascynowany jest trującymi roślinami, przez co zaczął obawiają się go pracownicy zamku.

Wygląd

Image829073947

Ryuu - ubiór

Ryuu ma krótkie, ciemno brązowe włosy i błękitne oczy. Zazwyczaj ma na sobie luźne, codzienne ubrania dopasowane do jego wieku oraz szalik. Jasne spodni, które nosi sięgają mu lekko za kolano, do nich zakłada parę długich czarnych skarpet sięgających do spodni, a także wysokie buty.

Osobowść

Ryuu jest dojrzałą, spokojną i apatyczną osobą. Z powodu jego inteligencji inni traktują go jak dorosłego, a nie dziecko. Czasami ma problemy ze zrozumieniem i odczytywaniem ludzkich uczuć. Z powodu tej pozornie zimnej osobowości wiele osób jest wobec Ryuu nieufna, przez co rozpowszechniło się kilka okropnych plotek na jego temat. Nie czuje się dobrze, gdy wszyscy traktują go jak dorosłego, wygląda na to, że to spowodowało, iż nie był w stanie się z nikim zaprzyjaźnić.

Został zabrany do pałacu, kiedy był bardzo mały, przez co nie był  stanie wchodzić w interakcje z wieloma dziećmi, które były w jego wieku. Zwyczaj spędza  czas po prostu siedziąc samemu w swojej pracowni. Kiedy był z innymi dziećmi, widać było, że nie zachowywał się jak one, nie bawił się z innymi. 

Historia

W młodym wieku Ryuu został sprowadzony do Królestwa Clarines, ponieważ był znany z tworzniea cudownych leków z roślin i ziół. Kiedy Śnieżka zdała egzamin wstępny na Adeptkę Zielarkę, Ryuu poprosił ją, by została jego uczennicą. W 5 rozdziale mangi są widziani razem (Ryuu i Śnieżka) zbierający zioła, wtedy chłopiec opowiada jej o tym, dlaczego został farmaceutą. Po powrocie spotykają urzędnika państwowego, który lekarstwo na ból brzucha, kiedy Ryuu mu jej podaje, mężczyzna "niechcący" upuszcza szklankę z lekiem mówiąc, że źle ją chwycił. Chłopka jedynie posyła mu spojrzenie bez wyrazu i mówi Śnieżce aby podała mu gorącą wodę i poczekała na szefową, a sam opuszcza pokój. Chwile po wyjściu Ryuu, urzędnik przywołuje jedną z krążącym o nim okropnych plotek, co sprawia, że ​​Śnieżka wpada w złość i wymusza aby że ​​mężczyzna cofnął swoje wcześniejsze słowa. Ryuu podsłuchuje całą tą rozmowę i mówi jej, że nie jest to coś czym powinna się przejmować, na co dziewczyna odpowiada mu, żeby nie był śmieszny.

Podczas wizyty w Lyrias Ryuu towarzyszy Śnieżce w ramach treningu prowadzonego przez szefową zielarzy, Garak. Kiedy rozprzestrzeniania się choroba spowodowana przez roślinę Olin Maris, Ryuu spotkał Kirito, chłopca w tym samym wieku co on, który przyprowadził do lecznicy kilkoro chorych dzieci. Tych dwoje staje się później bliskimi przyjaciółmi.

Relacje

Śnieżka

Ryuu wybrał Śnieżkę na swoją uczennicę, ponieważ kolor jej włosów jest podobny do kwiatów rośliny Yura Shigure. Poprosił ją, aby zwracała się do niego po imieniu, bez jakichkolwiek zwrotów grzecznościowych, mimo że technicznie rzecz biorąc jest on jej przełożonym. Uczynił to, ponieważ uważa, że to dziwne, bo wiąż jest dzieckiem . Powoli otwiera się na Śnieżkę i teraz staje się bardziej towarzyski. Śnieżka opiekuje się Ryuu, podobnie jak starsza siostra.

Obi

Obi towarzyszył przez dłuższy czas Śnieżce i Ryuu'emu jako ochroniarz dziewczyny. Z tego powodu Ryuu zaprzyjaźnia się z nim w tym czasie. Obi nazywa go "paniczem Ryuu". Czasami pozwól mu jeździć na swoich  plecach.

Kirito

Ryuu poznaje Kirito w Lyrias w czasie epidemii tajemniczej choroby, po jej opanowaniu zostają bliskimi przyjaciółmi. Wiemy, że korespondują ze sobą, a Ryuu przesyła Kirito obiecane słodycze ze stolicy.

Ciekawostki

  • Ryuu (隆) oznacza "szlachetny" lub "zamożny". Odnosi się to do jego statusu pracownika w pałacu.
  • Pracuje bardzo pilnie, ale kiedy jego skupienie upada, bardzo szybko zasypia w "pozycji wyjściowej" pod biurkiem w swojej pracowni. Śnieżka spróbowała się tam raz położyć, zastanawiając się, czy to naprawdę tak wygodne miejsce i sama spokojnie zasnęła.
  • Ryuu ma na swojej ścianie okaz Yura Shigure, którego płatki mają ten sam jabłkowo czerwony kolor co włosy Śnieżki. Yura Shigure również wydaje się być jego ulubionym rodzajem leczniczego zioła. Ryuu mówi, że jest jego ulubioną rośliną ponieważ "jest czerwona i ładna".
  • Wydaje się, że Ryuu ma słabą kondycje i łatwo dostaje zadyszki, chociaż może to wynikać z faktu, że lecznica była bardzo oddalona.
  • Chociaż jest spokojną, skupioną i skoncentrowaną osobą, łatwo się denerwuje jak coś pójdzie nie tak. Nie wie, jak radzić sobie w nowych sytuacjach.
  • Zajął czwarte miejsce w rankingu postaci.
  • Termin Ryuu może również odczytany jako "smok".