FANDOM

Sakaki (サ カ キ) - jest jedną z pobocznych postaci z mangi oraz anime Akagami no Shirayuki-hime.

Sakaki jest doradcą księcia koronnego Raji Shenazarda z Tanbarun, zawsze stoi u jego boku, udziela mu wskazówek i porad oraz zapewnia dodatkową ochronę.

Wygląd

Sakaki ma już około 20 lat. Posiada szare oczy i ma granatowo-szare włosy. Nosi czarno-złoty mundur, który rzadko jest w całości widziany, ponieważ jest pokryty długim szarym płaszczem. Kiedy był młodszy miał dłuższe włosy, które wiązał w kucyk.

Osobowość

Sakaki jest osobą spokojną i wyprostowaną. Będąc od dłuższego czasu opiekunem nieodpowiedzialnego i w gorącej wodze kąpanego księcia, zawsze cierpliwie stara się powstrzymywać pochopne myśli Raji'ego. Wydaje się, że zawsze ma na uwadze dobro i szczęście księcia, jest zaniepokojony jego wizerunkiem oraz działaniami. Jest godnym zaufania i rozważnym bohaterem.

Historia

Sakaki przez wiele lat pracował dla rodziny królewskiej  i pomagał wychowywać królewskie dzieci, zanim została specjalnie przydzielona do księcia Raji. Niewiele wiadomo o jego życiu osobistym, ale wydaje się, że zawsze kręcił się wokół służenia rodzinie królewskiej.